onsdag 9 mars 2016

Biggan med Björnbär


Nu var det dags för en omgång med de populära personliga jeans bokmärkena som jag har designat med eget broderi. Bokmärkena som är tillverkade av linningen på återanvända jeansbyxor. Först ut bland beställningarna kommer från Birgitta. Birgitta som kallar sig för Biggan. När jag satt och sydde på Biggans bokmärke hade jag ett stort leende på läpparna för jag tänkte på min kompis i Mölndal som också heter Birgitta och kallar sig för Biggan. Så om du läser detta kompis Biggan så är det inte ditt bokmärke utan en annan Biggan som bor i Karlstad som är ägaren. 

Begynnelse bokstaven på Biggan var avgörandet att det just blev Björnbär som fick pryda jeansmärket. Björnbär med sina vita små blommor. Standard för alla dessa märken är den lilla virkade snodden som går i samma färger som jag har använt i broderiet. 

Du som läser detta inlägg som känner att du också skulle vilja ha ett personligt bokmärke med ditt namn på. Har nu chans att få hem ett alldeles gratis utan att ens betala frakten. Kravet är att du börjar prenumerera på mitt företag PysselQvinnans nyhetsbrev. På min hemsida PysselQvinnan.se står det att du får som gåva ett jeanshjärtan. Men för att få ett bokmärke istället får du skicka ett mail eller lämna din mail i en kommentar på detta inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar