fredag 25 mars 2016

Glada Påsk hälsningar!



Glad Påsk! Alla som läser min blogg. Era stackare som har väntar på uppdatering av nya blogginlägg. Det har tyvärr blivit glest mellan inläggen. Så är det även på min företagsblogg. Vågar inte lova att det kommer att bli tätare. Jag har varit så otroligt trött de senaste veckorna. Min trötthet gjorde att jag slarvade med ingefäran. Från ingenstans kom en förkylning som startade med en allergi reaktion av poolen från Al och Hassel. Förkylningen som ändå var ganska lindrig men hade en hosta som har gjort att jag inte har kunnat sova. Det som också har gjort att bloggandet inte har flytigt på som tidigare är att jag har svårt att inte skriva om företaget på denna mer personliga bloggen. Företaget som inkluderar min hobby att skapa.

Idag har jag påsk städat och pyntat. Så här påsk fint blev det på den inglasade altanen. I år har jag inte valt två färger på fjädrarna. Istället valde jag alla färger på en gång. Har även ett liknande påskris inne i samma färger men med kortare grenar eftersom det står på bordet i en vas. Plastblommorna nedanför har ett underred av en stäva. Det är väl antikvärde på den stävan kan jag tänka mig. Det är ett arvegods från min farmors föräldrar hem.

Avslutar mitt påskinlägg och hälsning med ett bildspel från mitt företag med produkter från webbshopen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar