söndag 31 december 2017

Till er alla önskar jag Gott Nytt År!



2017 börjar gå mot sitt slut. Nästa år kommer jag att fortsätta där jag slutade med att vara aktiv på bloggen. Det kanske inte kommer att bli lika ofta som under julledigheten eftersom jag också har ett extra jobb vid sidan av företaget som drar ut min kraft och energi. Men samtidigt mår jag väldigt bra att blogga och det är som medicin för min dyslexi.

Du som läser min blogg kan hjälpa mig att få mer energi genom att kommentera inläggen. Din kommentar kommer inte att synas på direkten eftersom den hamnar i en granskningslåda. Men så fort jag har läst din kommentar så publicerar jag den. Jag är tvungen att ha denna inställningen annars bombarderas jag av spam meddelande.

Jag önskar alla läsare en bra nyårsafton!

Tänk på djuren använd ljudlösa raketer. Har du redan köpt raketer som smäller fyra av alla vid 12 slaget och spara inte till fler dagar. Vår hund Pepper var skott rädd. Varje nyårsafton var en skräckdag då vi fick ge honom lugnande som ändå inte gav full effekt han satt o flåsade o hjärtat gick på högvarv. Han vågade inte dricka eller äta för att slippa gå ut. Han bajsade inte på 3 dagar och sprang ut snabbt bara för att kissa med svansen mellan benen. Detta är en erfarenhet bär jag med mig genom livet.

Förbjud att sälja fyrverkerier och smällar med ljud till privatpersoner!

Många nyårs kramar !

Susanne Johansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar