onsdag 8 april 2015

Ulldekorationer med speglar


                                                           Hej!

Idéerna sprutar ut den ena efter den andra alla i samma kategori, stickers eller dekorationer i ull. Här har jag blivit inspirerad av Pandors material och utvecklat den vidare på mitt sätt. Till speglarna har jag återbrukat mjuka metallburkar som pepparkaksburkar som oftast finns att köpa vid jul. Nålfiltat ull med fastsydda mini glaspärlor. Idag kunde jag läsa att det var många som hade varit inne och kikat in i shopen på min hemsida http://PysselQvinnan.se/, som ännu inte går att handla i. Kul att så många hittade ditt! Shopen fylls på lite varje dag. I varje artikel finns det inte så många på lager. Anledningen är att större delen av mitt lager är handgjort. Min plan är att fylla på mer av varje produkt allt eftersom. Det är bra att göra fler av varje sort när jag kommer i de där idé torkar perioderna. Allt blir lättare när shopen öppnar och jag ser vilka varor som är går snabbast åt. Det skall bli spännande att vara butiksägare och skönt att det är på internet och inte i en riktig lokal. Så mycket friare för mig och för er eftersom butiken är öppen dynget runt och alla dagar på året. Bättre service går väl inte att få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar